11 czerwca 2013

Schwarzkopf, Color Mask (Farba do włosów)

 Witajcie kochane.Nareszcie trochę ogarnęłam sprawy na uczelni.2 egzaminy mam już za sobą.Jak narazie wszystko idzie super.Zostały jeszcze 2.Mam nadzieję że dam radę.W wolnym czasie przygotowałam dla was recenzję farby do włosów Schwarzkopf Color Mask. Życzę miłej lektury.Trzymajcie za mnie kciuki jutro podczas kolejnego zaliczenia.


Od producenta:

Koloryzacja zapewniająca trwały, intensywny kolor, potrójne pielęgnacyjne działanie oraz łatwą, przyjemną aplikację? Tak działa Color Mask!
Chcesz cieszyć się włosami pełnymi blasku, o intensywnym, apetycznym i trwałym kolorze? Dbasz o pielęgnację swoich włosów? Obawiasz skomplikowanej koloryzacji? Sięgnij po Color Mask i zachwyć się pierwszą koloryzacją Schwarzkopf w formie maski do włosów. Wypróbuj połączenie trwałej koloryzacji i pielęgnacji w jednym produkcie, a Twoje włosy zyskają energię, blask i ekscytujący kolor!

Color Mask to pierwsza trwała koloryzacja Schwarzkopf o bogatej formule maski do włosów, oferująca potrójną pielęgnację. Dzięki niej każda z nas będzie mogła cieszyć się lśniącym i nasyconym kolorem oraz głęboko wypielęgnowanymi pasmami, których promienny blask przyciągnie niejedno spojrzenie. Spróbuj, to proste! Przygotowanie w słoiczku i aplikacja - tak łatwa jak maski do włosów.


Jak to działa?

Działanie Color Mask opiera się na potrójnej pielęgnacji. Krem koloryzujący zawiera aktywny Kompleks amino-proteinowy, który wzmacnia włókna włosów. W kremie rozwijającym znajdziemy wygładzający powierzchnię włosa Kompleks ułatwiający rozczesywanie. Z kolei w odżywce znajduje się bogaty Kompleks olejkowo-witaminowy, zapewniający luksusowe uczucie gładkich włosów. Dzięki temu po koloryzacji Color Mask będziesz mogła cieszyć się nie tylko nowym kolorem włosów, ale również tym, że są doskonale wypielęgnowane i wspaniale lśniące! To nie wszystko. Dzięki potrójnie pielęgnującej formule włosy stają się niewiarygodnie miękkie w dotyku, a odżywka nadaje im przyjemny, subtelny zapach.

 

Aplikacja                       

Color Mask jest niezwykle łatwa w użyciu. Wystarczy wycisnąć krem koloryzujący do słoiczka z kremem rozwijającym i dokładnie zakręcić nakrętkę. Podczas energicznego wstrząsania słoiczkiem powstaje kremowa emulsja o bogatej konsystencji maski, którą można rozprowadzić - jak maskę - palcami na suchych włosach, zaczynając od ich nasady. Po 30 minutach należy spłukać maskę z włosów i nałożyć odżywkę.

 Opakowanie zawiera:


1).- 1 tubkę z kremem koloryzującym 60 ml
2).- 1 słoiczek z kremem rozwijającym 60 ml
3).- 1 saszetka z maseczką do włosów 25 ml
4).- 1 instrukcja użycia

 

Skład:

Moja opinia:

Już od jakiegoś czasu kusiła mnie ta farba.W końcu przyszła pora żeby odświeżyć trochę kolor moich włosów.Zdecydowałam się na Color Mask kolor średni brąz z nadzieją że nie zaszkodzi moim włosom tak jak zwykłe farby które niestety strasznie je wysuszają.Muszę przyznać że jestem naprawdę mile zaskoczona.Aplikacja jest naprawdę łatwa i wbrew moim przypuszczeniom kolor wychodzi równomierny.Po zmyciu włosy są mięciutkie jak nigdy a dołączona odżywka świetnie je wygładza i ułatwia rozczesywanie.Dotychczas miałam niezbyt fajne doświadczenia jeśli chodzi o farby drogeryjne.Mam raczej ciemne włosy a po koloryzacji nawet jasnymi brązami stawały się czarne.Tym razem było jednak inaczej.Początkowo kolor wyszedł trochę ciemniejszy niż planowany ale już po 2 myciach wyglądał dokładnie jak ten na opakowaniu co bardzo mnie cieszy.Włosy są błyszczące i pięknie odbijają światło.Żeby jednak nie było tak kolorowo muszę napisać trochę o minusach.Farba niemiłosiernie śmierdzi amoniakiem.Zapach nie jest zbyt wyczuwalny podczas aplikacji ale w czasie kiedy czekałam na zmycie stał się bardzo intensywny wręcz duszący.Radzę też dobrze zabezpieczyć skórę przed malowaniem ponieważ farba bardzo ciężko się zmywa.Ja swoje uszy doszorowałam dopiero po kilku minutach tarcia.
Mimo tych kilku ostatnich wad jestem naprawdę zadowolona z tego produktu i z pewnością jeszcze do niego wrócę.

Ocena: 4/5

8 komentarzy:

  1. Wolę tańsze zamienniki, dziś nawet o jednym pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak widziałam :)Ja też dotychczas stosowałam tańsze farby żadna jednak nie dawała fajnego efektu.Niestety moje włosy należą do dosyć wybrednych.:(

      Usuń
  2. moim ulubieńcem jest pianka wellatonu która ma sliczny odcień czerwieni która kocham i jak nawet czasami zdradzę moja pianke z innym produktem zawsze do niej wracam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbowałam pianek Wellaton ale myślę że w przyszłości na jakąś się skuszę.:)

      Usuń
  3. ja jeszcze nigdy nie farbowałam swoich włosów. Mam naturalny kolor, który na lato jaśnieje a w zimę mi bardzo ciemnieje. Także nie muszę używać farby kolor mi się sam zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Mirabelka1993. Fajny blog, dziekuje za dodanie informacji, mam farbe Color Mask blond, kupilam kiedys dwa opakowania, jedno zuzyalm i jakos tak sie stalo, ze zgubilam instrukcje do drugiego - i nie bylam pewna ile trzymac farbe. Dziekuje za to, ze jestes:)
    Ps. Tez jetem zadowolna z tej farby!! Mialam juz rozne farby blond, moje wlosy sa zniszczone, mialam wczesniej czarne, ale ta farba idealnie sie naklada, w calosci pokrywa (tez spodziewalam sie czegos innego) takze jest OK
    Kate L

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie miłe słowa. :)
      Próbowałam kilku innych farb ale ciągle wracam do tej bo inne zwykle mnie rozczarowują.

      Usuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..Motywujecie mnie do dalszego działania i rozwijania bloga.
Jeżeli moja strona przypadnie Ci do gustu zapraszam do obserwacji.Daj znać a na pewno cię odwiedzę :)
Całuję.Mirabelka

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...