15 lutego 2014

Tebamol® Olejek do skóry

Witajcie. Po ogromie włosowych postów dziś dla odmiany mam dla was coś innego. Chciałabym przedstawić wam ostatni produkt z mojej paczki od Futurum Natura. Mogłyście już przeczytać o przecudnym czekoladowym żelu pod prysznic, sztyfcie na wypryski i toniku do twarzy. Teraz pora na olejek do ciała.

Od producenta:

Pozwala przywrócić właściwe natłuszczenie wysuszonej w saunie, kąpieli lub pod prysznicem skórze. Odświeżający zapach.
Zastosowanie: Po prysznicu lub kąpieli nanieść równomiernie na ciało.

  • brak barwników syntetycznych
  • brak składników oksyetylowanych
  • brak silikonów i parafiny
  • zawiera cenny olejek z igieł świerkowych
  • bardzo dobra tolerancja przez skórę
 Kosmetyk dostałam w ramach współpracy z firmą Futurum Natura. Przeglądałam dziś jednak ofertę sklepu i nie znalazłam niestety tego olejku.

Opakowanie:

Olejek jest umieszczony w plastikowej, przezroczystej butelce prawie identycznej jak ta, w której znajduje się tonik. Wiele razy z tego powodu dochodziło u mnie do pomyłek. Zamknięcie typu zatrzask i nie za duży otwór postrzegam jako plus.


Konsystencja i zapach:

Jak w całej linii kosmetyków Tebamol zapach drzewa herbacianego jest dosyć intensywny. Akurat w przypadku olejku dla mnie trochę za bardzo. Konsystencja jest rzadka, tłusta, przez co łatwo przesadzić z ilością kosmetyku.

Moja opinia:

Przyznam szczerze, że jest to pierwszy olejek do ciała jakiego miałam okazję używać i nie do końca wiedziałam czego się po nim spodziewać. Moje obawy były niepotrzebne bo okazało się, że jest to całkiem fajny produkt. Moja skóra (szczególnie na brzuchu) ma skłonność do powstawania wyprysków. Powiedziałabym, że są to raczej małe krostki ale naprawdę uciążliwe. Olejek stosowany regularnie na to miejsce sprawił, że skóra stała się nawilżona a krostki powoli zaczęły znikać. Trzeba jednak uważać przy nakładaniu kosmetyku. Wystarczy naprawdę niewielka ilość, bo kilka kropel więcej sprawi, że będziemy całe tłuste. Uwierzcie - nie jest to wcale przyjemne. Olejek jest bardzo wydajny. Używam go już dość długo a ciągle mam ponad połowę.
Z całej serii Tebamol najbardziej przypadł mi do gustu sztyft na wypryski ale olejek zajmuje zaszczytne drugie miejsce. Cieszę się, że miałam okazję poznać te kosmetyki bo wniosły coś nowego do mojej pielęgnacji.

Ocena: 4/5

Używacie olejków do ciała? Mogłybyście polecić mi coś godnego uwagi?

47 komentarzy:

  1. nigdy nie miałam takiego olejku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię olejki :) Może bym się skusiła na ten, gdyby był dostępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za olejkami do ciała, bo u mnie nawet NUXE nie chce się wchłaniać i tłuści mi wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzadko kiedy stosuję olejki do ciała, jeśli już jakiś mam to wlewam go trochę do wanny, dzięki czemu po wyjściu z niej nie muszę siegać po balsam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno temu, jako nastolatka, miałam olejki z Nivei - to był dramat lepiący, niewchłaniający i brudzący wszystko, ale skóry nie nawilżał wcale ;)
    teraz używam olejków z Alterry i powiem, że nawet, nawet - skórę nawilżają ładnie i wcale a wcale nie brudzą :)

    weszłam na stronę tej firmy - rozglądam się za jakimś naturalnym tonikiem do twarzy (żel mam z Fitomedu i jest super) i widzę, że FuturumNatura ma w ofercie tonik z wyciągiem z drzewa herbacianego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ma tonik. Nawet niedawno o nim pisałam więc jak masz ochotę o nim poczytać to odsyłam do recenzji :)

      Usuń
  6. Oliwka Hipp jest bardzo dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam takiego olejku, ale z chęcią bym go wypróbowała u siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię olejków, wszystko po nich jest tluste ;]
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam olejki do ciała, ale tego nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt.. Ale ja pewnie za każdym razem nakładalabym za dużo, nie mam umiaru ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. O marce wcześniej nie słyszałam, jedynie u Ciebie miałam okazję o niej przeczytać jak do tej pory :) Olejek wydaje się być na prawdę ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne ma opakowanie, ja mam olej arganowy ale używam go bardziej fo włosów

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam olejki do ciała, polecam szczególnie ten Babydream, wersję dla mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie planuję go kupić. Chcę sprawdzić jak spisze się na moich włosach. Jeśli nie da rady zawsze mogę go wykorzystać do ciała :)

      Usuń
  14. Ja też średnio przepadam za olejkami do ciała, ale ze względu na ich dobroczynne działanie chyba zacznę ich częściej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię olejków, właśnie dlatego, że zostawiają tą tłustą powłoczkę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja do końca nie jestem przekonana do olejków :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie przepadam za olejkami do ciała, więc stosuję je bardzo rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Też ćwiczyłam trochę z Mel B :) lubię mieszać

    OdpowiedzUsuń
  19. Z olejków do ciała stosuję cynamonowy na uciążliwą skórkę ;) Ale raczej nie przepadam za olejowaniem całego ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię oleje na skórę, a że mam problem z wypryskami na dekolcie i ramionach to chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię oliwkę Hipp. Innych na razie nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie olejki, niedawno kupiłam dwufazowy żel z olejkiem do kąpieli o zapachu truskawkowym:) w naturze

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja waśnie poszukuję olejku idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie slyszalam nigdy o tej firmie, ale olejek wyglada ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie większość olejków daje uczucie oblepienia i tłustości, bleeee!

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc żadko używam olejków do ciała, ale może kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kompletnie nie znam firmy, ale po Twoich recenzjach mam ochotę na wypróbowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja używam naturalnych olejów jak araganowy czy kokosowy - te mogę polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio polubiłam się z oliwką dla dzieci Hipp. Kiedyś nie lubiłam tłustości, jaką daje na skórze. Dziś wiem, że nakładałam jej po prostu za dużo stąd ten dyskomfort. Oliwka ta świetnie nawilża i pielęgnuje ciało. Jest godna wypróbowania no i ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. nie mialam tego produktu, ja lubie olejek z baby dream :)

    OdpowiedzUsuń
  31. polecam używać olejku pod prysznicem na umyte mokre ciało
    nie ma efektu tłustości a nawilżenie i rewelacyjna, skóra w dotyku miękka i delikatna
    nie wyobrażam sobie w inny sposób aplikować olejku, bo bym się czuła nie komfortowo - nie lubię być tłusta ani półtłusta

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie używałam olejku do ciała :D

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam olejki :) właściwie to używam tylko ich do ciała

    OdpowiedzUsuń
  34. Coraz bardziej lubię olejki w pielęgnacji , raz, że są wydajne a dwa działają na moją skórę o wiele lepiej niż balsamy .

    OdpowiedzUsuń
  35. Odpowiedzi
    1. Nie. W jego składzie nie znajdziesz parafiny. :)

      Usuń
  36. Oryginalne opakowanie, jeszcze nie widziałam tego produktu. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie widziałam go , ale prezentuje się rewelacyjnie : ) Wspaniały blog! ♥
    Zapraszam również do siebie : http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/ Obserwuję ♥ Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojej coś fajnego dla mnie!

    DODAJĘ DO OBSEROWOWANYCH

    OdpowiedzUsuń
  39. nie używam olejków do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie trafiłam jeszcze nic tej firmy, ja miałam ostatnio tylko olejek do ciała z Himalaya herbals, ale lepiej się na włosach sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  41. pierwsze słysze nazwe firmy :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja także lubię testować kosmetyki z różnych niespotykanych firm

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy komentarz..Motywujecie mnie do dalszego działania i rozwijania bloga.
Jeżeli moja strona przypadnie Ci do gustu zapraszam do obserwacji.Daj znać a na pewno cię odwiedzę :)
Całuję.Mirabelka

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...